Fullt upp!!!

F.om imorgon så kommer jag nog ha fullt upp. Beror på EN viss person gällande lördag.
Men imorgon ska jag följa med mamma och shoppa lite, Västerås eller Uppsala? De visar sig imorgon. Sen så ska Nellies pappa komma.
På lördag är det planerat att jag ska på Tyras dop, men ja än vet jag inte =(=(=(
Och sen på söndag så är det Babysim :D WOOOOOHOOOOO!!!

Jag ska beställa lite kläder, men när jag väl ska göra det så vet jag F*n inte vad jag vill ha, och när jag väl hittar något så finns de inte.. gay gay gay typ.

Förlåt för en tråkig blogg, men tror jag börjar att tröttna lite på det.

Fyyyyyyyyy fan för falska personer.!!! Tack för att ni finns Emmelie och Thea. Man kan itne ha det roligare!!
hahaha på tal om roligt, Vi hade det skit kul att åka i en STOR vattenpöl nästan utanför Emmelie. Hahah tills bilen dog helt. hahaha! En snubbe kom och puttade bilen till parkeringen, för den stod ju mitt i gatan. Sen skulle en annan snubbe kollaa på bilden och bad Emmelie sätta på bilen, då funkade den. Doh!
Hahaha men de va RIKTIGT roligt kan jag lova.


Kommentarer
Postat av: syster fia

nu ser du till att komma..vill ju ha dig med här..puss

2008-08-22 @ 08:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback