Grattis & Lycka till!

Först ett riktigt stort GRATTIS till min älskade kompis som för några dagar sen fick ett + på gravtestet!! Vi måste verkligen ses snart!! <3

Sen ett stort lycka till, till Bella som har värkar och lillkillen kommer förmodligen i natt eller imorgon. (Han va beräknad att komma den 36/8) Så de är DAX för honom att komma ut nu:D Kommer sitta slickad vid telefonen och bara vänta tills jag hör något ifrån henne och få reda på när han kommer =)

Och Maskan, du kommer ALLTID vara min nr1, de vet du =) Dax att ses snart??

Idag träffade vi Nellies pappa, åkte och köpte lite kläder till Tösen. Han betalade, jag valde =) hehe!!




Kommentarer
Postat av: Maskan

deen 8.de??? ska till tandläkaren kl tio kan leka efter om du vill?

2008-08-31 @ 20:04:45
Postat av: Emma

Vem är det som ska ha barn?:D

2008-09-02 @ 10:52:14
URL: http://metrobloggen.se/mittlivsomEmma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback