Handlat + Babysim..

Kom precis hem, vi har varit och handlat mat och lite gröt till Tösen. Jag skulle handla allt på Willys men när jag va utanför kom jag på saker jag hade glömt så jag traskade vidare till Maxi och när jag va klar där passade jag på att ge Nellie lite mat. Så nu är hon mätt och har precis somnat.

WOOHOO Jag kanske blir 1500kr rikare idag! Och blev ju även 2100kr rikare i fredags (bostadsbidraget som hade strulat så). Jag hade precis missat ett samtal av han, kanske inte så bra?! Har ju inga pengar på luren så han får ringa upp om de va så viktigt.

Blomstra började igen i tisdags men syrran va här så de är första gången efter semester imorgon, WOOHOO! Sen fick jag även ett papper hem idag angående Fortsättningskursen i Babysim. Och det börjar på Söndag. ÄÄÄÄNTLIGEN börjar "allt" igen. Nu har man tisdagar och söndags förmiddag planerat till ROLIGA saker. Och TACK och lov att babysimmet börjar 10 nu istället för 9  på morgonen:D

Nu i fortsättningskursen så kommer vi gå vidare och längre med att ha barnen under vattnet, och även på rygg. Denna gång kommer vi släppa dom helst under vattnet (som man sen får fotografi på) sen kommer vi göra så att barnen håller i oss på axlarna och sen kan vi simma helt med på ryggen. :D SÖTT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback