Idéer

Varför inte göra en egen bollhavs lampa? Jag gillar verkligen denna och skulle verkligen kunna ha denna i Tösens rum (men då med rosa bollor i mitten och lila på sidorna)

Bilden är tagen här ifrån, om ni tittar in länken så är det även en beskrivning om hur man kan göra en egen.

Min syrra kom även med denna idén:
Som de flesta vet så har jag en sånhär:

Man kan sen sätta fast en rutschkanan på den högsta delen utav förvarings-möbeln. Så det blir en trappa och sen rutschkanan. Smart idé va ??
FÖRMODLIGEN så kommer det att ske här hemma :) Men då blir det på samma projekt när jag gör Nellies sovrum.

Kommentarer
Postat av: Maria Malmgren

haha... joo sån ide hade jag med .. fast jag insåg att det kan se lite skador med den.. så William får vänta tills han blir lite äldre.., min far satte fast en rutchkana på vår kojsäng och Jävlar vad vi åkte och trillade och bråkade och slog oss gula och blåa för att man testar saker... den där lampan var ball..;)

2008-08-08 @ 12:55:08
URL: http://www.mariamalmgren.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback