Jadu... Glad unge dag

Jadu Fanny. Tror nog du tog inlägget Helt fel. (?!)


Idag tog jag mig tid att bara vara hemma. Även om jag har fått 3 förfrågningar om att följa med/vara med dem. Det värsta med att bara sitta inne är att man blir så slö, orka lös och vill bara vila.. IAF i denna värmen. Så jag och lilltösen tog en liten tur i vagnen, bara hon och jag.

Idag har jag haft världens gladaste (ELLER inte) unge. Jag hatar att känna mig hjälplös, man gör allt för att få henne "nöjd" men inget hjälper. Ens eget tålamod sjunker men i slut ändan så blir allt bra igen, som vanligt.

Kommentarer
Postat av: Maria Malmgren

Heej gumman .. ville bara skriva att jag varit här och läst..;) .. hoppas du & och sötisen nellie har det bra..;) inga planer att komma ner till skåne och umgås lite med mig och william.;) .. hihi... kramisar..;)

2008-08-02 @ 11:45:17
URL: http://www.mariamalmgren.com
Postat av: Maria Malmgren

hihi... men faktiskt så är det inte så långt..., vi kommer i alla fall göra en resa till sthlm snart.., har juh syskon däruppe.. och det känns som nu när man har william måste man ses lite oftare för att dem inte skall glömma bort varandra ... kusinerna menar jag..;) hihi....vi kanske kan ses en runda om du känner för det! ..kram

2008-08-03 @ 10:41:34
URL: http://www.mariamalmgren.com
Postat av: missmaddis

Du är lätt jävligt mycket mildare och med mer tålamod än mig.

2008-08-03 @ 22:19:28
URL: http://missmaddis.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback