Kamera.

Lite roligt. Jag ser lite här och där att folk pratar om sina kameror osv. Man ska helst ha en system digitalkamera och helst ta närbilder på saker och ting. Eller är de bara jag som har "hamnat" där (?) och kännt så? Jag har själv 2 digitalkameror och sen min mobil. ALLA korten är tagna med min mobil.
Men man ska väl inte klaga? Min mobil som är 3,2 Mega pixlar. VÄÄRSTA kameran va?




Så man kan vara "duktig" på att ta kort även med en "dålig" kamera :P hehehe!

För övrigt så är bilden på kräftan från.. fredags? då JAG åt 1kg kräftor :D hehe.. MUMMMS!


Kommentarer
Postat av: Vickan

Nä, jag tycker också många "ser ner" på mobiler och mobilkameror.. vissa tar riktigt bra bilder :D



Mina mobiler (ja jag har en Sony Ericsson och en Nokia) kan inte ta bra bilder sådär nära föremål dock.. men den där verkar riktigt bra :)



Har man en sån bra mobil kan man vara nöjd ju :D

2008-08-10 @ 22:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback