Maria.

För någon dag sen så bytte jag och Maria nr och har skickat sms lite till och från. Och jag har fått massa fina bilder/video på söta lillkillen.
Idag skickade hon ett mms där hon sjöng. Hon pratar RÅÅ skånska men sjunger på "08:a" -vis. Men GUD sån fin röst hon har. Haha om man ens kunde vara i närheten av det :P
Ett tag efter så ringer det, så ser jag på tel att det är Maria. Kul att du ringde och att man fick prata med dig=) Synd att du bor så långt ifrån =(

Övrigt så är jag HELT inne på Nellies sovrum. Är helt fast vid den rosa med vita stjärnor tapeten och i mitt huvud så kommer rummet bli SÅ fint.

Kommentarer
Postat av: Maria Malmgren

Nellies RUM kommer BLI SKIT FINT ..., Råå som faen är jag..;) haha...William hälsar..;) ha en skön helg... Kramar

2008-08-09 @ 10:55:20
URL: http://www.mariamalmgren.com
Postat av: frida

ska bli jätte kul att se henne rum :D väntar på massa bilder när det är klart...

är det maria malmgren du skriver om?? ja hon har en riktigt djup skånska..jag som fd 08:a måste lyssna noga skratt men hon o hennes familj är underbara!

2008-08-09 @ 21:07:14
URL: http://mammafrida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback