Tapet och Sovrum..

Jag tror nog allt att jag ska tapetsera Själv i lägenheten (inte helt själv, får hjälp) för då får man ju tapeter man VERKLIGEN vill ha istället för att ha ett minimalt antal att gå efter. Då de verkligen inte är några "wow" tapeter.
Men det återstå och se, ska först ringa Hmm Han sen få vi se och isf så får vi kolla efter tapeter. KUL! =)

Syrran kom med en JÄTTE bra idé. Att jag ska ha en loftsäng i sovrummet. Ja som de flesta vet så bor jag och Nellie i en 2a. Jag och Nellie delar ju sovrum.
Så att göra sovrummet jätte tjejigt och ha Nellie saker (ja PRECIS som att göra ett helt rum till Nellie) Och sen över hennes säng så är min säng. Hur smidigt är inte det?! Gillar idén. Men isf får de bli av om ett bra tag framöver.

Kommentarer
Postat av: Amanda

det låter verkligen som en kanon ídé. lägg gärna ut bilder sen du tapeteserat så man får se hur det blir :D

2008-08-07 @ 21:55:19
URL: http://jessicaamanda.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback