Today..

Idag va jag med Jenny i sthlm. De va ju inte direkt något roligt och jag blev bara irreterad över saker.

Hur kan du klaga över andra, när du gör precis likadant? Hur kan du snacka så mkt skit när du gör samma sak?
Jag orkar verkligen inte!


Sen när jag fick alla 10000 smsen så fick jag även ett sms från H&M där de stod att mitt paket fanns på Ica.
Pratade med Emmelie och vi åkte ohc hämtaade paketet, åt på pizzeran och sen åkte runt lite.

De finns verkligen inte som förstår mig mer, som man kan prata med, som man kan ha roligt med än dig Emmelie. Tack för att du och Thea finns!!! Jag och Grisen kan verkligen inte ha bättre vänner än er <3

Min lilla Gris har ju varit på riktigt grinigt humör den senaste tiden. Ingeting duger, hon äter lite osv. (Tänder på G) Men det har varit RIKTIGT jobbigt. Tror att jag aldrig har tappat tålamodet så många gånger som denna period.
Men igår vände ALLT. Hon blev sig själv igen! "pratar" nonstop, är hela tiden glad och äter SÅÅÅ mycket bättre.
Men mamma älskar dig även vilket humör du är än på, vad du än gör.

Imorgon så ska Nellie pappa komma och vi ska åka och handla kläder till Tösen. Förmodligen ska även Emmelie och Thea följa me.... Väntar bara på att höra något ifrån hennes pappa.

Dax att sova för min del, natti!!

Kommentarer
Postat av: maskan

mee miig då=(, nog för att jag inte har barn meen jag förstår dig juu =(

2008-08-30 @ 12:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback