Tyras dop med VÄRLDENS gladaste Tös... not!

Denna dagen gick åt att... ta hand om en skrikande unge. = Så kul hade jag det på dopet.

Vi kom dit och vi va ute då prästen döpte Tyra osv, än så länge så va Nellie hur nöjd som helst. Sen efteråt så skulle alla upp till lokalen och äta/fika osv. Jag satte Nellie i stolen, allt va bra jag hämtade en bit smörgåstårta då började det. Nellie skrek som bara den, inte gnäll skrik utan panik/rädd skrik. Hon skrek så istortsätt hela tiden tills vi åkte hemmåt..
Hon skrek ovasätt vem de va som hade henne. T.om jag. =(
Tror att Tösen min INTE gillade att de va så mycket folk / så mycket ljud. Aww Tycker synd om henne som istort sätt va onöjd och skrek i några timmar.

Men dirket när vi hade kommit hem så la jag henne på golvet. DIREKT blev hon min lilla Tös, åla runt, "pratar" på en massa och skrattar och ja, EXAKT så som hon är!
Men nu vet jag iaf detta till nästa gång.

I övrigt så va dopet lyckat =) Tyra va ju så fin så. Tyvärr vet jag inte mer va jag ska säga, fick iaf smaka lite av smörgåstårtan sen va jag mest ute med Nellie i vagnen.

Kommentarer
Postat av: Maria Malmgren

usch .. jag känner igen det.. vi var på höstgille , e bya fest där vi åt räkor och kräftor mm.. och William blev SÅÅ rädd .., han skrek i panik folk trodde jag misshandlade han... sen när vi gick hem till mormor och morfars hus blev han lugn.. och så blev det så en bra stund.. han fick sova och äta .. efter någon timme gick vi dit igen och då var det ok.. vad kul att det blev lyckat.. sakna kram

2008-08-24 @ 01:01:13
URL: http://www.mariamalmgren.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback