Ulkos Utelista!

Härmar Sanna
  1. Att vara fattig - Kan de bli värre?! Humöret blir hur dåligt som helst när ekonomin tryter.
  2. Getingar - Hur PÅ kan man vara? Igår jagade typ 5st oss (Nellie, Jag och Madeleine).
  3. MSN - SÅ trött på Msn så det bara skriker om det. Nu för tiden så ringer man om man vill prata..
  4. Vädret - Det gör mig SÅ trött. Jag vill inte/orkar inte vara trött hela tiden. Jävla väder.
  5. "Jag är perfekt" bloggar - Trött på bloggar där person är "perfekt", allt är perfekt, de gör inga fel osv. Tragiskt nog så läser man ju mellan raderna och får fram sanningen ändå.

Om du ska göra DIN utelista, säg till mig då så jag får kika in =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback