Uppsala med Mamma

Idag har jag och Nellie varit med mamma/mormor hela dagen. Hon va på jakt efter Jennys present och även Tyras dop present. Allt hittades + lite till. Även jag köpte lite kläder till Tösen min.

Till Jenny -
Ja må hon leva,
ja må hon leva.
ja må hon leva uti hundrade år!
Ja visst ska hon leva,
ja visst ska hon leva,
ja visst ska hon leva uti hundrade år

Och när du har levat,
och när du har levat,
och när du har levat uti hundrade år,
ja då ska du skjutas,
ja då ska du skjutas,
ja då ska du skjutas på en skottkärra fram.

Imorgon så åker vi till Norrköping. Till Tyras dop. Ska bli riktigt kul!! Och inte tala om smörgåstårtorna som det bjuds på MUMMS! :D haha!!

Kommentarer
Postat av: syster fia

du e ju bara ute efter min smörgåstårta..hehehee

2008-08-22 @ 21:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback