Änu en dag...

Fick sovmorgon även idag.
Hur sjukt de än va att hon kunde sova...
Grannarna under mig ska flytta och jag vette FAN inte va dom håller på me. Borrar? Sågar? och hammrar...  Och i dessa lägenheter hör man ALLT! Så ni kan inte ana hur de låter, och hur irreterande de är kl 8 på morgonen.
Men Tösen vaknade inte av de, hon vaknade tom när de va tyst 10:30 :P
Tur att hon börjar att sova djupare!

Idag har vi spenderat hela dagen med F.. Inte gjort alls mkt.

Finns inte så mkt att säga.
Ska snart göra lite mat sen ska jag kolla om de finns någon anna sida som man kan beställa tårt-saker och ta de på faktura. För jag vill vara helt 100% säker att jag hinner få sakerna innan Tösens 1års dag.
För om jag beställer på fredag (den 19) så är jag INTE säker på att jag får de innan den 27:e.. Allt med jul + röda dagar där... =/

Kommentarer
Postat av: sofia

ska du täcka tårtan med sockerpasta eller marsipan? om du ska ha den svart så köp färdigfärgad, det är grymt svårt att färga själv.. ett litet tips bara.. :)

2008-12-16 @ 00:52:20
URL: http://ellybrittasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback