Bättre!!

Nu under dagen så har Tösen blivit mycket bättre.
Kanske inte va magsjuka?! Kanske va något hon hade käkat bara?!
Mjo, något va de allt.
Men idag när jag iaf skulle äta så smakade hon lite och sen sparka sådär med benen som hon gör när hon vill ha mer :) Så hon åt upp min mat istället. Sen gick vi ner till ica för att hämta ut ett paket. Paketet va från Vickan. 3 julklappar. 1 till mig 2 till Tösen. Längtar till jul då man kan öppna dom!!! :D
Iaf, när vi va nere på ica så köpte jag banan och lite så. Tösen har käkat upp båda bananerna + druckit en massa. Så hon är lika gluffs som hon brukar :D

5 dagar kvar till julafton!!! Till skillnad från förra åter så blir bara julkänslan allt mer och mer. GUD va jag längtar!! Har nog aldrig haft sånhär julkänsla innan :D

8 dagar kvar till Tösen fyller 1 år!! :D Min stora tjej! Stressen börjar att lägga sig ner. För jag tänker hela tiden "De får bli som de blir" :D

Kommentarer
Postat av: Vickan

Åh, vad bra att det kom fram i tid.. :)

Det ena till henne är ja, en liten grej bara, en extra grej liksom bara.. och ja, det till dig är ja, lite kul grejor mest :)



Men ja, ni får säga vad ni tyckte sen hehe :)

2008-12-19 @ 17:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback