=D=D

Julafton är nu över. Massa fina paket, mycket mat (fast jag inte åt så jätte mycket), bra sällskap med familjen. Kan de ha blivit bättre? =)

Klockan 11 idag ska jag tvätta. Skulle ta en tvätt-tid igår. Typ allt va upptaget idag förutom kl 11. Sicken tur!
Behövs tvätta då jag har MASSA tvätt!!
Ska typ sammtidigt/under tiden man väntar tills de är klart. Gå till Stuff och ta min vagn och fixa, göra rent den.
Sen höra av mig till tjejen som ska köpa den imorgon.
Sen blir de mycket lek för oss med alla Tösens saker.
Och på kvällen blir de utgång, vi bestämmde så. Jag är barnledig idag då tösens pappa är barnledig på nyår.

Om 2 dagar blir Nellie 1år!!!!! :D Min stora tjej!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback