=/

Inte min dag idag

Jag måste:
Hitta något jag kan ha på mig till Jul.
Planera mer inför Tösens födelsedag, köpa all tillbehör till tårtan osv.
Jag måste betala 3-räkningen (start avgiften på mobilen osv)..
Lämna in mobilen för lagning av kameran som är cp.

Känner en stress ang pengar. För de är mer än va de brukar denna månad... =(
Hur kan pengar styra så mycket? Jag har redan en klump i magen nu, innan jag ens har fått alla pengarna..

Sen allt med Detta... Vissa tillfällen mår jag bra, vissa tillfällen mår jag för jävligt.
Detta finns hela tiden i mitt huvudet. Men jag får väl försöka att inte tänka på de så mycket (lycka till). Iaf inte nu när de ändå är så bajs mycket..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback