Funderar, vill..


1a bilden: Tösens säng + vägg. 2a bilden: Dock sängen.

För de första så ska docksängen målas om. Bara köpa vit lack färg så går de fort =)
Ska även sen be systern när hon börja jobba igen att göra en till tex "God natt min skatt". En ny till Tösen (Då den jag har inte sitter =| ) och en miini format till gaveln på dock sängen.
Sen efter de så ska jag leta efter något roligt tyg och be min mamma sy sängkläder till Tösen och även till docksängen. Så tösen och dockan kommer då ha likadana täcken och kudde :D Coolt!! :D

Sen typ nästa vecka eller något så ska jag till ikea, köpa massa smått pill till lägenheten. Spec till vardagsrummet + lite smått till tösens rum.

Kommentarer
Postat av: syster fia

har bytt blogg..puss syster

2008-12-28 @ 05:53:30
URL: http://minabus.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback