GOD JUL!


Först får jag önska er alla läsare en riktigt GOD JUL!!
(fast kl är över 12 på natten)
Hoppas ni har haft en riktigt bra dag!


Idag vaknade jag och Tösen runt 8:a på morgonen. Då blev de direkt paket öppning utav de paketen som va i hennes strumpa. I paketen va de klänningen hon skulle ha på sig idag, massa bad leksaker + bad leksaks förvarings anka :D
Efter hon hade smakat på leksakerna och så, så blev det frukost för oss.
Efter blev de att hoppa in i badet med alla de nya leksakerna och sen klä på oss de fina kläderna :D
Vi gick hem till syrran när vi va klara och va där tills vi gick till mamma/mormor.

Självklart va de i vanlig ordning.
13:00 - Mat
15:00 - Kalle Anka
16:00 - Tomten kom (delade ut varsin julklapp till Neo och Nellie sen "gick" han)
Sen blev de att öppna alla andra paket.
Sen va de mest bara slöa.
Runt halv 7 så kom Tösens pappa + syrrans kille och hämtade upp oss. Vi alla åkte då till syrran och firade "mini jul" där. De va mysigt. Dock så blev de så sent till slut.

Tösen har inte gnällt något idag!! Fast hon inte har sovit en blund. Hon va vaken från ca 08:00 - 20:30. Men jag kan lova, hon somnade som en stock när vi kom hem :D hehe!!

När hon hade lagt sig så fixade jag med alla julklappar, städa undan lite, målade "rutan" igen, packat alla kläder som ska tvättas imorgon.. Så nu sitter man här. Precis laddat upp massa bilder på Bilddagboken.

Orkar inte ladda upp alla bilderna här, men ni få se en bild på tösen min som hon såg ut idag.
SÅÅÅÅÅ SÖÖÖT! Sin nya klänning + hårspänne i håret :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback