God Morgon!

Dagens.

Humör: Trött, sovit i 7 timmar.
Plus: Pepparkakor :)
Minus: Fucking byggarbetarna utanför
Kläder: Linne + Trosor än så länge
Planer: Träffa M, Hämta paket, Träffa E&A.
Måste: Sooova :)

God morgon!
Satt ju bra länge igår och fixade i Tösens bok. Så kl 2 va jag i sängen. Vaknade halv 9 utav att jävla byggarbeterna lät så FÖRJÄVLIGT här utan för. När de väl slutade så vaknade Tösen. Ja, bara upp och hoppa.
När jag kom in och skulle ta upp Tösen så se jag hela hon är ner spydd, fast de är torkat. Stackarn =( Men ja, tydligen så brydde sig hon inte så mkt om de för då skulle hon ju ha vaknat.
M kom precis hit så jag ska vara lite social tänkte jag :)

Idag blir de även att träffa Elin och Affe på eftermiddag, vi ska baka pepparkakor :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback