Jag mår bra!! :D

Hehe YES jag mår bra!
Men inte igår...

Började att fixa iordning oss och dricka lite hemma hos Jenny, Elin.A och Pernilla (rätta mig om jag har fel). Jag drack några cider de va helt OK, men när Elin.A blandade dricka till mig.... Vi åkte ner på stan, kön in till Joar så spydde jag - 2ggr. Spriten blev för mkt för mig. Vi gick in, gick på toan, hängde av oss jackorna sen va jag tvungen igen att gå på toan och spydde som en gris.
sen blalal... vi gick ut och rökte och där spydde jag också...
HAHAHA!!!! Jag tål verkligen INGET, och verkligen inte sprit.

Men sen hade jag kuuuul som fan!! :D
Träffade på Elin.B och va med henne hela tiden. Sprang runt, dansa en jävla massa.. KUL!! Faaaaan va jag ska festa med henne fler gånger. Haha såå söt hon är! :D

Sen ja, kanske inte ska skriva ut de här men ah.. Jag hade de roligt! :D

Sen kom man hem, låren är is och kryper under täcket med karln som redan ligger och sover.
Fast jag "råkade" väcka han, sen..........

blalalalalalala!!!

Ner på stan nu, uppsala lite senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback