Jävla idiot!

Nu är man 110% singel!!!!
Jävligt skönt, men synd att de gick 2 månader.

Förklaringen DÅ och NU är ju helt anorlunda.
2 månader och han har sagt att han tycker om mig, vill fortsätta träffa mig, att jag är underbar osv osv... Han visste sen TIDIGT va jag kännde. Men ändå så drog han ut på de, 2 månader innan han sa sanningen.
Så ja idioten har lekt med mina kännslor i 2 hela jävla månader.
Säger bara TACKA OCH LOV att mina känslor för idioten sjönk för ett bra tag sen.

Ja som ni alla som läser här ofta ser "små" medelarna efter inlägg vissa ggr, de är om han.

blalalala "Så du får avgöra om du vill fortsätta umgås med mig eller inte?!" Joooo tjennare... Ofta jag vill träffa en som ger mig dubbla budskap hela tiden, Ofta jag vill träffa någon som i början sa en orsak och sen på slutet en annan, ofta jag vill umgås med största SVINET!!
"Första gången vi kysste trodde jag att vi bara skulle mysa, umgås, som vänner.:"
"Jag tycker om dig, tycker du är en UNDERBAR person..."
Ja, detta + MYCKET mer i ett och samma sms. Osäker? Haha jo, de kan man ju säga!!

Eh detta är över!!!!!!!!! Blir de som känner mig chockade? Hehe de tror jag faktist inte. Så mkt de har hört utav mig innan, så mkt de har försökt att få mig att dumpa han..

Skönt att de va över nu, en börda över nu.. Skönt!

Kommentarer
Postat av: sanna

Gud va BRA. du kommer må tusen ggr bättre nu

2008-12-17 @ 12:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback