Massa..

Helgen då:
I fredags så va vi på rutin tandläkaren 1års med Nellie sen så träffade vi Sara och Anton för att fika nere på stan.
Sen bar de hemmåt.
Runt 5-6 på kvällen så åkte vi ner till syrran och hennes 2 barn i Norrköping. Lång och seg resa.
Kom ju dit runt 9 och Nellie va pigg.
kl 12 så somnade hon och vaknade sen kl 7 på morgonen... så de blev lite sura miner då jag ville vara hemma i tid osv.
Men allt annat så va de Massa kul! Önskar man kunde stanna längre. Alltid mysigt att träffa Fia, så lätt att prata med.
Och Tyra, GUD så stor hon har blivit!!! Helt sjukt :D Men lika söt som vanligt :D

igår så va Nellies pappa här ett tag och sen körde oss till min mamma. Va där tills kl blev runt 6.


Har för mkt tankar just nu.
Vet vad jag skulle vilja.
Men kan någon ge mig styrka till de?

De va just detta varför jag höll mig ifrån sånt här..

Varför? Orkar verkligen inte!

Kommentarer
Postat av: fia

ni får komma en annan gång när det bara är ni...det va trevligt puss

2008-12-09 @ 16:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback