Mat..

Alla som känner mig vet hur dålig jag är med maten. Känner ingen hungern, ser inget "nöje" med maten för 5öre de är verkligen INTE så att jag är kräsen, för jag äter allt... men ah..
Men va jag har kommit på är att jag ställer mig mer än gärna att laga mat när jag har för mycket i tankarna.
Jag kom på det här om dagen.
Jag kan inte laga mat, hatar att laga mat men ändå så ser jag de som en avslappning? Hur sjukt är inte det? =)

Så ja, få mig på dåliga tankar så lagar jag mat! hahah! :D

Kl är ca kvart över 12 på natten. Och jag är SJUKT jävla sugen på majskolv, jag har de hemma. Tar inte ens 10min.. men FAN! Äta nu? :P heheh...

Kommentarer
Postat av: Babbidesign - [Design & Foto]

Majskolv is the shit

2008-12-11 @ 01:53:54
URL: http://babbidesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback