Rubrik..

Usch såååå trött jag är.
Idag har jag och Tösen bara varit hemma. Lekt en massa, städat undan hennes leksaker typ 6ggr :P hehe!
Fast de är skönt att "var sak har sin plats" för de blir ju lättare då.
Varje sak har sin plats i lådan. En låda med bara klossar, en med bollar osv..

Jag vill åka till Ikea och Rusta, ha en borrmaskin, fixa tyg ååååh va fin lägenheten kommer vara efter de :P hehe!
3 små och 1 stor tavla över tv, 4st tavlor + en hylla över soffan, speglar + "sitt"-sak på ena väggen i hallen, fixa tösens "kök":s sida....
Någon händig kille? ;) hehehe!!

Nu ska jag dreggla lite över internet och sen kolla på Twilight för typ 3ggr. GUD va jag älskar den filmen! De som inte ha sätt den, SE DEN!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaa den är sviin braaa, jag är kär på den filmen=)

2008-12-29 @ 20:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback