Rund under fötterna.

Hej hej!!
Idag har vi varit nere på stan, jag passad på att köpa en klänning (I LOVE IT) och sen röda strumpyxor. Tänkte ha de på julen.

Sen åkte vi till Örsa ochlämnade av Tösen till hennes pappa.
Sen så åkte vi till sthlm va där ett litet tag, när jag väl va där så fick jag sms av Madde om fest.
Så yes, vi åkte hem och fixade iordning oss, klänningen som jag ska ha på julafton åkte på och vi drog till festen. Drack, umgick va hur trevligt som helst!!!!
Kom precis hem, blev ingen ute kväll som de va planerat blev ju liten för sent för det.. Skönt med en "tidig" kväll. Får då sova ut och hinna plocka undan innan jag får hem tösen min imorgon.
Är dock fortfarande rund under fötterna så att sova än inte läge direkt riktigt nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback