Skönt!

Nu sitter man hos M, men en sovande Tös brevid mig.

Vad ska man säga? Är glad att allt kom idag. För just nu känner jag mig bara glad. Glad för att allt skit är över.
På Bloggen, BDB så kan man se hur långt bak man kan gå för att se när jag väl började må dåligt. Och allt pga han. Även dagen efter han sov hos mig första gången så ville jag bara peka finger och be han dra åt helvete. Och sen dess har jag kännt de typ varje dag. Men ja, man är väl för svag när man inte haft någon på länge?
För ja detta va ju inget att hänga i granen direkt ^^

Men de är måånga som har funnits.
Även Hallå har gjort de mycket för mig, han har funnits där och även sagt som jag borde göra. Sry borde lyssnat på dig tidigare.

Yeye, streck över detta.


Om 1 vecka är det jul!!!!!!!! :D Sååå jävla kul, vaknade igår och hade världens julkännsla. Kollade på alla Nellies paket i vardagsrummet och blev bara så glad. :D
Även fått tårt sakerna måste dock hämta ut dom, Statoil mitt på stan tyckte dom att paketet skulle till.. DOH! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback