Stress dagarna kvar.

Bara 2 dagar kvar till julafton!!!!!!!! 5 dagar kvar till tösen fyller 1 år!!!!!!!! Är sååå jävla glad! WOOHOOO!

Tisdag (imorgon): HOPPAS på att tösens pappa mår bättre, för då åker vi och stor-handla mat hem hit. Ska även köpa bingolotto de är ju som sagt UPPE-SITTA-KVÄLL!! Har fått förfrågan att vara hos en med folk och ha uppe-sitta-kväll med bingo lotto tillsammans. Men tror nog jag blir hemma. Så tösen får somna i sin säng utan att bli störd så hon är pigg på julafton. Och sammtidigt kan jag passa på att STÄDA här hemma.

Onsdag: JULAFTON!!!!! :D Blir att vakna, Tösen får öppna paket, badleksaker + klänning (den hon ska ha på sig). Så då blir de att bada och sen klä på oss. Sen runt halv 1 så ska vi vara hos mamma/mormor. Blir då att äta MASSSSA gott!! Blir även lite anorlunda mat än va de brukar, SKÖNT! Massa Massa plock (Delikateser.. stavning?), MUUUMS!! Sen blir de kalle anka för oss "barnen", sen blir de paket öppning, umgås lite och sen drar vi hem till Jenny. Där vi firar "liten julafton" då även Tösens pappa kommer dit.

Torsdag: Mot kvällen blir de utgång.

Fredag: Åka till uppsala för att sälja min gammla vagn. Sen Städa, Städa, städa!

Lördag: TÖSEN FYLLER 1 ÅR!!!!!!!!!!! Folk kommer hit och firar hennes första födelsedag!! :D Folket kommer lite när de vill, då de är mitt uppe i all stress och planer. Men de flesta kommer denna dag vissa dagarna efter :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback