Tösen 1år!!!!!!!


GRATTIS MIN LILLA TÖS PÅ 1ÅRS DAGEN!!!!!!!! <3

Ja, kl är ju över 12.

Att 1år redan har gått, helt sjukt!!
Gått igenom SÅ mycket, sätt så mycket ifrån henne osv.
Detta år har varit helt galent bra, och nu är det flera roliga år med min tös framöver. Jag ser ifram emot de :D

Idag skulle jag köpa kläder till Tösen som hon skulle få nu på hennes 1års dag, Tror ni de fanns några? Typ AS fula kläder, och när jag väl hittat något jag tyckte om tror ni då att stl fanns? GAAAH!
Turen med att hon fyller år så nära julen är att jag atomatiskt utan att tänka på de önskat leksaker till henne på julafton och kläder idag. Smart? :D

Ne fan, nu blir de sova för min del.... Och imorgon kommer de vara ett jävla liv här hemma med massa folk :D:D:D KUUUUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback