Tösens första födelsedag!

Är sååå glad!
Denna dagen har varit SÅÅ perfekt!


GRATTIS MIN STORA OCH FINA 1ÅRING!!♥



Jag vaknade utav min ringklocka som ringde, gick in till köket gjorde färdigt frukosten till Tösen och sen gick jag in till henne och sjöng för henne :D Tur att hon tydligen redan va vaken för annars skulle hon nog skita knäck i byxorna, så som jag sjunger :P hehehe!!
Blev att mata Tösen sen blåsa upp massa ballonger. (baajs ballonger som smällde för ingeting).
Sen va de bara att fixa tårtorna.
Gjorde en liten döskalle tårta till Nellie med Innehållet: Djungeldessert (barnmatsburk), mosad Banan + lite chocklad mouse.
Gjorde även en stor rund tårta med innehållet: Chocklad mouse och vanilj visp.


Jo, som jag sa tidigare så skulle tårtan bli svart & rosa. Så ja, ni ser ju att de blev så :D På den stora tårtan så står det "NELLIE 1ÅR" på sidan, av rosa stjärnor.
Jag som inte ens kan laga mat typ, så är jag RIKTIGT(!!!!!!!!!!) stolt över mig över dessa tårtor :D
Och jag kan även säga att de va poppis!! Har mindre än halva tårtan kvar (Madde + bebis kommer hit imorgon så de är bara bra:P)..
Den lilla tårtan tog FORT slut. Gav småå, småå bitar till Tösen + Anton och en liite större bit till Neo. När tösen tog tårtan i handen och smakade så va de inte tuggor de gällde de va hela tårtan in i munnen. Och sen fick hon mer och mer så hon åt typ mer än halva tårtan. Och det svarta på tårtan färgade av sig, så ja ni kan nog gissa hur fin hon va efter hon hade ätit klart :D hahaha!!


Sen blev de paket öppning (SÅÅ GLAD ÖVER ALLT) och sen umgicks med folket.
När sen alla hade gått så stannade Elin.A kvar, va trevligt då de va ett tag sen vi va ensamna som förr och pratade. Iof så va jag "tråkig" öpnnade presenterna ur kartongerna, fixa och trixa..
Man ser verkligen vilka som har varit Tösens favorit leksaker från Jul och idag.
"pianot", Dockan, Boll,låt-saken och sen bollhavet!!! :D
Jobbigaste med bollhavet är att hon klarar ju av att klättra in själv, sätta sig och se skrattar och ha SÅÅÅ roligt där i.. Ja, ni kan nog gissa vart de flesta bollarna är efteråt :P heheh!!


Kommentarer
Postat av: Cassie

Grattis! vad söt din dotter är! en fråga, vart kan man köpa sånt där bollhav? :)

2008-12-27 @ 23:14:33
Postat av: sussi

söt dotter. ser att hon heter Nellie. bra val så fint namn ;) dessutom är hon nästan född samma dag som min. :D min är dock föd 28 nov 06 men ändå. ha en bra kväll . hittade din blogg genom isabelas.

2008-12-28 @ 16:14:20
URL: http://sweetsdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback