Trötter

Dagen då..
Imorse så hälsade jag och Tösen på hennes blivande dagis.
Fick posetiv tycke om dagist :D
Lite komsikt att den dagis fröken som va där är en gammal kompis mamma så man kännde ju igen henne :D
Det är totalt 16 barn där. Stora + Små. Litet dagis = Precis de jag ville. :)

Sen gick vi hem till Malin och sen till "Asian Wook" det nya stället här nere vid västerleden. Bufé blev de för våran del. Va ett njeaaa... Om man gillar starkt så gillar man de säkert. Men jag är sååå svag för stark mat så friterad kycklig och vårullar blev de mest för mig :D
Sammtidigt vi satt där fick jag 2 sms. Tösens overall + leksakerna hade kommit.

Tösen somnade direkt när vi gick ut från wook stället, så vi hämtade ut leksakerna, gick till mig för att lämna leksakerna sen hem till Malin igen.
Slööa, somnade för någon sekund/minut där också :D

Sen gick jag hem och Tösens pappa kom. Vi bestämde 10 min innan att han ville ha med mig när han köpte julklappar/födelsedags present till Tösen. Jag passade på att köpa julklänningen Tösen ska ha på julafton, 4 bodys för 100kr sen reflexer till mig "Bästa mamma" hahah!! :D

Vi kom hem för ca 2½ timme sen. Jag slåg in alla julklapparna/födelsedags presenterna, vikte tvätten osv. Och blev klar för ca 30 min sen :D
Så nu sitter man här och är trött.
Ska bara snoka runt lite, sen spela mitt wannabe Wii :D

Kommentarer
Postat av: Erica

Svar: Tack för ditt svar, nu vet jag! :)

2008-12-03 @ 22:18:06
URL: http://leaveit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback