Vara hemma dag..

Nu sitter man här en liten snabbis, Tösen är jätte trött men kan dock inte lägga henne för vi måste ner till tvätten igen om 15 min.
Men sen efter de så kan hon få sova och då kan jag passa på att laga stuvade makaroner med falukorv som vi ska käka när hon vaknar. Sen blir de nog att bada.

Jobbigaste är nog att jag har fått alla korten jag har beställt, så jag måste även ner till Ica idag och hämta ut de. SEGT!
Men när jag har gjort de så kan jag scrappa, för den boken ska bara va hennes första levnads år. Och de är ju bara om några veckor hon blir 1 :D

FAAAAAAAAAAAAAAAN de snöar! Visst jag älskar snö, vill ha massa. Men inte NU! Kunde de inte ha kommit på lördag eller något.
För om de snöar lika mkt imorgon så kanske inte vi åker till Norrköping =( Jag som är så överlycklig för de :(.
Han som kör måste då ploga vägarna på natten.
FAN, FAN OCH ÅTER FAN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback