Helgen och mer..

I helgen så va jag och lill-tjejen i Sthlm, vi hälsade på i syrran och hennes man nya lägenhet. De har renoverat lägenheten från topp till tå, de va SÅ snyggt! Vi gjorde inte så mycket, vi åkte runt, åt gott(som vanligt) och bara tog de lungt. Riktigt Nice helg!

Jag badade i syrrans jacuzzi, vääärsta lyxen :)

Nellies pappa kom och hämtade oss och de va meningen att vi skulle hälsa på hans syrra över dagen idag, men när han slog in vägen på GPRS:en så insåg han att de låg LITE långt ifrån. Och skulle bli riktigt sent hem sen. TACK OCH LOV! :D haha hatar att träffa nytt folk.

Imorgon så blir det BVC för oss. Jag undrar hur mycket hon väger och hur lång hon är :D Ska bli spännande, förmodligen så kommer jag bli chockad. De va ändå 3 veckor sen jag va där sist.

De är mycket jag längtar tills just nu, sånt som får mig att pirra i magen av GLAD-HET! :D
1a, Slutet av mars/början av april då Babysimmet börjar :D
2a, 14:e mars då vi ska till Ullared, WOOOOHOO!
3e, Få en hel 2a jag har sökt till.
4e, Fixa och dona inför dopet och ha ett datum att just DEN dagen är det dop:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback