Chockad & glad!!

Idag va ju jag och lill tjejen nere på BVC och vägde henne. Hon gick ju inte upp NÅGOT (typ) förra gången.
När hon föddes: 3390g
3 dagar gammal: 3250g
7 dagar gammal: 3515g
14
dagar gammal: 3520g
18 (idag) dagar gammal: 3720g

Förra gången (då Nellie va 14 dagar gammal) hade jag för mig att hon på BVC sa att Nellie hade gått upp 30g, men de visade sig att det BARA va 5g :O Men de va även den gången hon gjorde hembesök så de kan ju vara fel på den vågen hon andvände då?! TACK OCH LOV!!!!!!! att hon iaf hade gått upp bra idag, för amningen vill jag INTE sluta med och inte heller lägga till ersättning. Jag va så orolig sen förra gången. Inte långt kvar nu tills hon väger 4kg :D Tur att allt ser bra ut.

Efter BVC så gick vi till syrran och va där, efter ett tag kom M och vi satt och snackade och lite så. Sen drog vi ner på stan för att M skulle hämta nycklarna och sen gick vi och åt. Sen hem till M, sen träffa H, sen hem till syrran igen och kom nästan precis hem :D Så idag har det varit fullt upp.

(En ihop knöglad Nellie i klänning. Så söt så)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback