Före och Efter

Idag fick jag och Nellie gå upp tidigt. Den tiden hon vaknar första gången under "natten". Snacka om segt! Jag kunde inte somna runt 1 då vi brukar gå och lägga sig. Jag låg och vred ocg vända på  mig, sist jag kollade på klockan va klockan 3 på natten. Så de är inte så konstigt heller att jag är seg. Vi gick upp tidigt bara för att vi ska till BVC kl 9. Hoppas att hon är snällare framöver med tider.


Mitt hjärta är stark i nacken :)


Tänkte även ge lite före och efter bilder på hur min mage ser ut nu.

Magen:

1v & 3 dagar innan hon kom.. 18 dagar efter hon kom

Snittet:

Dagen efter... 18 dagar efter

Kommentarer
Postat av: Angelica

Kollade på filmen du lagt upp, harregud vad stark hon är, Nellie!:D Och så otroligt söt:) Och du har verkligen blivit smal:)

2008-01-14 @ 10:08:32
Postat av: Sanna

Hon e otroligtvacker, å din mage har blivit hur nice som helst ju:D

2008-01-15 @ 13:21:11
Postat av: Victoria

Så söt! Du är en kanonbra mamma så du vet, du gör ett underbart jobb och kämpar på, det kommer bli bra allting ska du se..

Du har ju Nellie, ni har varandra.. kram!

2008-01-15 @ 16:10:00
URL: http://vikutooria.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback