Första dagen på år 2008

Idag fick Nellie träffa sin kusin Neo för allra första gången. Ååh Neo är ju bara för söt, kramas och pussas vill han hela tiden. Och så går han runt och säger "bebis" till henne :D När vi skulle käka mat så satt alla och Nellie låg på ett täcke på golvet, så började hon gny lite så säger Neo "bebis" och sträcker ut skeden han hade i handen :D

Imorgon ska förmodligen bebisens pappa komma hit och träffa Nellie, som han träffade sist när han körde hem mig och henne från BB... =/
Som de är nu mellan Nellie och hennes pappa så mår jag dåligt utav de. Jag vill inte sätta min egna dotter i den situationen som jag är och alltid varit i. Utan en pappa...


(klick bara bilder)
Idag va min älskling en liten leopard :D

Kommentarer
Postat av: Vickan

Vad sött att Neo pratar så till henne, urgulligt ju! och gud så söta små leopardbilder ;D
Kram!

2008-01-03 @ 21:57:26
URL: http://vikutooria.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback