Friskare :D

Lilltjejen har blivit mycket friskare sen igår. SKÖNT!! :D Igår sov hon och även jag typ hela dagen. Idag är jag själv mycket piggare och lillen har varit vaken i ca 1 timma efter varje sömn/måltid :D Hon hostar inte ALLS lika mycket som igår. WOHO! :D
Fast även om hon har blivit friskare så fick Linda sitta barnvakt ett litet tag idag så jag kunde springa ner till Ica och köpa blöjor och lite sånt.

Om några dagar får jag kort hem. För 2 dagar sen så framkallade jag över 200st (dubbletter) bilder och förstorade 10 bilder. Vill få pengar, köpa ramar + fotoalbum så jag kan sitta och pilla med korten :D
Förstorade dessa 4a bilder (bilden under) som jag ska ha ovanför soffan.
image33



Jimmy - Nästa gång du ska kommentera något, VÅGA stå för dina åsikter och skriv ditt namn! Jag är tyvärr inte dummare än tåget :P
Och ja, tyck precis va du vill. Kanske är de jag som är störd?! Men vad DU än säger så kommer jag fortfarande tycka att Nellies pappas val han har gjort osv ÄR FEL!


Kommentarer
Postat av: .

går under refferat .
om du itne tycker om det så är det upp till dig.. du har dina åsikter, jag har mina.. till skillnad från dig så vet jag att IP loggas och hur man tar fram dem.. finner dock ingen anledning att skriva ut mig i din blogg.. känns inte värt det (Y) det enda viktiga är att du förstår och tar åt dig av vad jag skriver

2008-01-13 @ 21:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback