Idag

Idag har jag inte alls gjort så mycket. Gick till syrran imorse för att hon hade saker jag behövde och de blev att jag stannade där och sen följde med henne till M, och kom hem för nån timma sen. Varit en lugn och skön dag.
M hjälpte mig att göra Nellies fot-avtryck på ett papper, de gick på andra försöket. Och SÅ sött och så liten fot :) Ville även göra hand-avtryck men vi gav oss inte ens på de för jag vet hur krångligt de är med en liten som bara kniper ihop handen :D

Woho, snart blir det att ta ett efterlängtat dusch. Har inte fått duschat sen i torsdags då jag va nere hos BVC och de tog bort stifften på magen. Hon lade ju tejp över och de va därför jag inte fick duscha. Men nu så! :D

Angående förra inlägget om amningen, jag har amningsnapp och även salva och de har blivit mycket mycket bättre! Visst de känns när hon äter men inte lika mycket. Även om man bara vill lägga sig och gråta av smärta, även om man bara vill lägga ner amningen så ska jag bita ihop så länge jag kan. För hennes skull. Jag vet att de blir bättre :)

image32




Fem fingrar ska skydda dig
Ett är månen
Ett är solen
Ett är Polstjärnan bakom molnen
Ett är hopp och ett är tro
Handens fem fingrar
Vaggar dig till ro







Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag hade samma som du i början med Izabella. Men på BB fick jag vanliga snäckor, som man plockar på stranden som var kokta och la på bröstvårtorna. Man klämmer fram lite mjölk o lägger på o sedan får de sitta där ett tag. Och mjölken gör att såren läker fortare o narlurligt än någon salva! =) Sedan köp en bröstpump o pumpa så slipper du jätte mycket bröststockning =) kram kram

2008-01-07 @ 09:59:40
URL: http://hylen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback