Tiden går så fort, men ändå så känns de så länge sen.

Idag (klockan är över 12) så är hjärtat 2 veckor gammal. Tiden går så fort men ändå så känns de typ 100 år sen man låg på BB. Man har gjort så mycket under dessa 2 veckor.


(Rock'n'Roll Bebis)



Nellie: De går hur bra som helst med henne. Hon brukar äta inför natten kl 1 sen vaknar hon mellan 04:00-09:00, beror lite på hur mycket hon har varit vaken under dagen. Sen vaknar hon mellan 09:00-13:00 beror även där när hon vaknade under natten. Så hon vaknar alltså 1 gång under natten. Hennes nacke och hennes blick blir bara allt bättre och bättre. Nacken är jätte jätte stark redan nu, men de beror även också på att de va ju även huvudet hon bara kämpade med när hon låg i magen.
Hon är underbar mitt hjärta.

Snittet: Det har läkt sig jätte jätte fint! Och för varje dag som går så känner jag allt mindre och mindre. De gör inte ens ont när jag hostar längre. Jag får bara bära hennes vikt och inget tyngre, jag har varit på väg att bära tyngre innan jag kommer på i sista sekund att jag inte får :) hehe. Så smärta har jag ingen alls.


Kommentarer
Postat av: Maria Malmgren

hon är verkligen så ljuvlig... ord kan inte beskriva min längtan efter min lilla William..;)

2008-01-10 @ 14:08:01
URL: http://www.mariamalmgren.com
Postat av: Victoria

Skönt att magen känns bra och att allt går bra :) Härligt! :)

2008-01-10 @ 18:52:14
URL: http://vikutooria.blogspot.com/
Postat av: Frida (Trolltott)

Hon är fantastisk din lilla Nellie. :)
Skulle så gärna vilja träffa henne IRL. Blir dock lite svårt med avståndet bara.^^

Hoppas att allt är bra med er två!

2008-01-11 @ 09:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback