Veckan..

En till vecka som har rusat förbi bara sådär. Jag har faktist tänkt att jag ska skriva blogg-inlägg oftare men det har inte blivit av:D hehe De som har hänt i veckan: I måndags testade jag mina jeans, som är LITE håliga. Dom va även jobbiga innan grav-tiden att få på, även innan fick jag lägga mig på rygg för att få på knappen.Och dem fick jag på mig! Så jag kan ha precis ALLA kläder som jag kunde innan. Okej, vissa linnen är lite jobbiga då brösten är inte desamma. :D

Jag lyckades att fånga när lill-tjejen håller upp nacken i 30 sek. Så stark!! :D Filmen som bevis.

I onsdags när Emmelie va här så lade jag Nellie på magen på golvet. Det slutade med att hon senare låg på ryggen :D Lill-tjejen rullade. haha Omedveten, SJÄLVKLART! Men de va lite roligt för jag och Emmelie stod och hejjade på Nellie :D haha när hon låg på sidan så "Nu.... Ne... Nu..." hahah :D


Sen har man varit med massa vänner och så. På Lördag ska jag till min mamma och fira min lillebror. Min mormor kommer även dit. Sen så följer syrran och hennes man hem till mig och är här tills söndagen :D KUL!!!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Sikken ful tröjja ¨på en sån söt liten flicka.=)

2008-01-27 @ 12:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback