Bad + Design.

Idag har jag fixat lite mer i sovrummet. Tänkte prata lite med Akelius och sen planera hur vardagsrummet kommer bli. Jag vet nästan precis hur jag vill ha det, men det åter stå och se =)
Resultatet från dagens verk:

Nellies sida =)

Är riktigt glad hur resultatet blev, faktist.


Min sida. En "bild" på Nellie. (klistermärke av skuggan)

Jag och Elin.B hade planerat sen igår att vara idag och medans vi snackade om vad vi skulle hitta på och de så ringde Sara.A och ville åka till Bresse (Bad/camping ställe). Lite om och men (typ) så åkte vi. Passade på att köpa badbyxor + BH till mig och en vit tröja till Nellie så hon inte bränner sig när hon badar. Skulle till försäkringskassan men dom har bara öppet på tisdagar (IGEN.. dom har slutat att ha öppet på torsdagar me).
Sen åkte vi mot Bresse. Elin.B va uppe på land med sin son och Sara va för feg för att hoppa i så hon satt på bryggan medans jag och Nellie badade :D
Jag trodde HELT ärligt att Nellie skulle bli jätte ledsen och inte alls vilja bada i det kalla vattnet. Det kallaste hon har badat i är ca 30 grader (temperaturen på babysimmet). Men hon sa inte ett ljud. Bara satt där i sin "stol" och skrattade och pratade en masa. Min älskling<3


Som ni ser så har jag ändrat design IGEN, den andra va FÖR plottrig och va ine alls nöjd. Men har inte haft den tiden att göra en, förutom idag.

Kommentarer
Postat av: Elin

Så mysigt.. =)

Vart kan man köpa sån ring?

2008-07-11 @ 10:23:17
URL: http://elinhejdenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback