Duktigt Ullis (?)

Klockan ärrunt halv 10 på morgonen. Och jag har redan hunnit med att äta en stor frukost, Gett Nellie gröt, Fixat med disken och satt på diskmaskinen, Torkat alla bänkar och bord, dammsugit i alla rummen och fixat med alla jackor och skor (har inte haft orken till de innan, de har stått 2 svart-säckar i hallen hela tiden. Men inte nu inte).
 Är jag duktig eller duktig ?? :D:D

GAAH ville spela RC Tycoon 3 igår. Men tror ni att de gick? Fel på grafikkortet, skulle uppdatera det igår men sen blää.. Hade ingen ork. Få se om det funkar idag.

Kommentarer
Postat av: maskan

roller coaster tycoon 3 är inge bra:P tvåan är bäst :P

2008-07-19 @ 14:30:31
Postat av: Maria Malmgren

åhhh RCT 3 PLUS Soaked & wild (ngt) .. är såå roliga.. brukar sitta och spela det ..;) annars så är jag en simsare .. men min dator pallar inte med att ha sims 2 PLUS ALLA expanden installerade .. såå jag får vänta med att spela tills jag har ny dator..;)





krams

2008-07-20 @ 15:06:53
URL: http://www.mariamalmgren.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback