En ålande Kanin! =D

Jag har verkligen haft det FULLT upp de senaste dagarna. Sen i onsdags har jag haft någon som sover över. Så jag har inte haft tid att sitta här.

Onsdags: Calle kom
Torsdags: Calle åkte 10 på morgone, HAHAH!!! Min älskade Maskan kom och vi åt massa gott och hon sov över.
Fredag: Maskan åkte runt 3 och runt 5 kom Elin och Jimmy och sov här. Vi hämtade ut mitt Bord som jag hade beställt. Åkte till Hälla lite för att titta på Fina bilarna (Power Meet) och fick en JÄTTE fin klänning till Nellie av dem =)
Lördagen: Vi åkte till Min brors Bröllop och senare mot kvällen åt gott och massa. SÅÅ trevligt! GRATTIS!!!
Söndagen: Åt Brunch och sen åkte vi hemmåt.

Mina dagar i korthet. Orkar inte skriva så mycket mer. =)

Bilder finns på min Bilddagbok om ni vill se lite bilder rån mina dagar!!

När jag lekte med Nellie på och tog en leksak över henne så såg jag en vit liten prick i munnen på henne. Hon börjar få en tand!! På överkäken, är inte det Väldigt ovanligt? Att den första kommer där? =)
Och Sen när jag la henne på golvet och lockade med en leksak så ålade hon bakåt!! MIN TJEJ ÅLAR!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback