Fy f*n...

Så här länge har jag typ aldrig varit uppe. Iaf inte på dom senaste månaderna. Och ja, jag känner verkligen av de. Efter jag har skrivit här ska jag direkt hoppa i sängen. Hur förj*vligt de nu än se ut här hemma..

Nellie är sååååå duktig på att sitta, stå själv, vinka ja en massa!!! Känns som att allt går så fort fram att man itne hinner me.

Tråkig "hur min dag har varit inlägg"...
Jag, Nellie och Neo gick och mötte Emmelie och Thea, vi gick ner på stan för att käka. Sen hade vi tänkt att gå till parken så barnen skulle få leka av sig. Men Nellie och Neo somnade i vagnen så de blev att titta i affärer så länge. Efter kollande i olika affärer, ätit glass så vaknade barnen och Elin och Affe kom ner på stan.
Vi gick till Ö-riket (lekplats) och satte där på gräset och hade det MASSA mysigt. Ni som bor i enköping, kika in EP någon dag nu. Måndag(?) Vi kommer att vara me :D heheh!!
Sen blev Elin hungrig så vi satte oss på ett café och fikade efter ett tag kom Jenny och blalalalal Jenny, Rikard, Neo, Jag, Nellie, Emmelie åkte och badade i bresse. Nellie va såååå mysig då hon låg i blöjan och va hur glad som helst :D hehe sööötast.
Sen... åkte till Maxi i hälla för att äta med Emmelie. Sen.. åkte in till V.ås för att träfaf Mija.
Och kom hem för ett litet tag sen..

Kolla bilder? Titta in min Bilddagbok då - bilder på idag kommer imorgon..


Sova, natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback