Köpa?!

GAH jag har beslutångerst över vad jag ska köpa denna månad. Det är mycket jag vill ha men inget direkt hmm Måste ha.. eller.. Vill köpa - 2 st förvaringssaker, Tv-bänk, Soffbord, Databord <- Detta är ju typ ett "måste" men jag vill ändå på något sätt vänta tills nya tapeterna kommer på plats. Sen kommer min soffa bli svart fake skin. Då det är MYCKET lätt att torka bort nu när man har barn ^^.
Sen vill jag köpa kläder till mig och Nellie, köpa lite leksaker till Nellie till hennes födelsedag/julklapp. Visst de är en BRA tag till dit, men sen får ni också tänka på att födelsedagen och julafton är 3 dagar imellan. Sen massa pill till lägenheten..

BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ! :D

Idag har jag tvättat, varit på gården, varit på stan osv... Inte så värst mycket, men dagen gick fort=)

Kommentarer
Postat av: Maria Malmgren

hahha.. jag har oxå handlat lite framtida presenter till William.. bland annat en bok till hans SEXårs dag..;) haha

2008-07-17 @ 21:37:53
URL: http://www.mariamalmgren.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback