Allt.

Jag säger bara JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLAR va allt har strulat till sig.
För allt de med pengarna att jag fick 1966kr istället för 4212kr i föräldrapenning. Det KANSKE har fixat sig, de får man se.

Jag skulle ha flyttat in i denna nya lägenhet igår. Kl 12 på dagen så ringde dom och sa att det inte gick. Lagom roligt!!! Men vi kom fram till att vi kör alla mina saker hem till mamma och att jag och Nellie skulle sova där tills jag flyttade in i den nya lägenheten. Min halvfarsa städade ur min gammla lägenheten och när han va klar så va det dax att flytta in i den nya. Så nu ÄNTLIGEN bor jag här =) SKÖNT!!!! Bilder kan ni se på inlägget under detta.

Imorgon: Fixa en till sak i lägenheten bara, gå till ETF och lämna mina nycklar till den förra lägenheten och få resten hit. Sen till Blomstra. Sen hem och börja packa upp mer och mer. Förmodligen får jag ett klart besked vad som händer angående pengarna. Jaa, sen bara vänta tills onsdagen då C kommer hit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback