Mycket.

Jag har igentligen massa att skriva, men ändå så vet jag inte hur jag ska skriva, typ.

Idag va jag en snabbis nere på stan, BARA för att titta på när Maskan<3 tog studenten. Hon va ju SÅÅÅ fin! Och änu en gång, ETT STORT GRATTIS!
Jag som har haft skoskav nu i flera dagar, idag så kännde jag inte av dom så jag gick med ett av de nya par skorna. Tror ni inte få jag får 3 till? Under fötterna. Så jag fick springa in på en skoaffär idag och köpa flipflops, tror ni inte då jag få ont mellan tårna? hahah jag ska fan sluta andvända skor tror jag.

De senaste dagarna har jag börjat pratat med C en massa=( Om jag ska vara helt ärlig så saknar jag han. Vi kunde diskutera, vi tyckte oftast lika om saker, vi hade roligt ihop osv. I såhär i efterhand, hur kunde man sumpa chansen? Han har/är allt jag någonsin har önskt mig hos en kille. Fast de "värsta" är att han besvarar allt. Önskar att livet vore ibland lite lättare.
Han kanske ska hälsa på mig och Nellie =)


Kommentarer
Postat av: Soya

Tack för tipset, jättesöta. Men jag tror dom blir mycket billigare att sy själv :)

2008-06-06 @ 10:34:14
URL: http://abstinence.blogg.se/
Postat av: Frida

Som jag sa till dig , att det kanske är bra att ni träffas så ni får en chans att känna efter hur det känns. Ni var ju tillsammans så länge och du har ju alltid tyckt om honom på ett eller annat vis. Du har ju pratat om han flera gånger. Ni borde träffas , han kanske är dina drömmars kille ? ;)

2008-06-06 @ 11:20:36
URL: http://minskatt.blogg.se/
Postat av: Maskan

taack gumman. kul att du kom neer=)

2008-06-06 @ 21:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback