Godmorgon!

Idag gick jag upp 06:45 då min ringklocka började att ringa. Jag har missat 2 tvätt-tider den senaste veckan så jag gick ner till tvättstugan igår och tog den första lediga. Så det fick bli idag kl 7. Nellie är nog segare än va jag är, om jag ska vara ärlig. Fick klä på henne och lägga henne i vagnen när de va dax att beger sig till tvättstugan, nu ligger hon fortfarande kvar i vagnen. Men knorrar till och hon sover inte så djup, men hon har inte klagat än iaf :)

Igår när jag, Nellie, Linda, Elina och Jenny va uppe hos Jenny så pratade vi lite smått om mat till barn. Tänka sig, Nellie är snart 3månader, och kan snart börja med smak-portioner. Känns så skumt. Visst är hon stor men de känns ändå att jag bara fick henne igår, tiden har gått så fort.

Jag tror att Nellie kommer att suga på tummen, DOH! :) Jag och Jenny har testat istortsätt alla nappar som finns. Men hon vägrar verkligen att ta napp. Men att ha tummen/handen i munnen duger så bra:D
Det posetiva med tummen: De har alltid tummen med sig, behöver inte oroa sig för napparna.
Det Negativa med tummen: De har alltid tummen med sig....
HAHAHA!!


Och en film på min söta tös.


Kommentarer
Postat av: maskan

Du är så duktig så =)

2008-03-17 @ 14:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback