Mammas hjärta..

Min lilla tös har varit en stor gnäll spik idag. hehehe =) Men från ledsen till glad lika fort. Just nu sitter hon i babysittern här brevid, äter på sina fingrar ^^ och pratar när hon får min uppmärksamhet så ler hon en massa. Eller ja, lika fort jag skrev det så blev hon ledsen igen.
Jag funderar stark på att gå in i sovrummet och sätta på någon film och få tösen att somna. Meeen, det är ju måndag SÅ mycket roligt att se på tv:
  • 20:00 So you think you can dan...
  • 21:00 CSI
  • 21:55 100 höjdare - världens sk...
  • 22:55 Lilla Al-Fadji & Co

  • Ska väll försöka att lägga tösen, hoppas att hon somnar..




    Update: WOHO nu sover tösen :D Just nu så har jag lust att skita i tv-tittandet och lägga mig i badkaret.

    Kommentarer
    Postat av: Gabriella

    Såg oxo 100 höjdare, höhö..

    2008-03-28 @ 22:20:48
    URL: http://gabriellas.rattar.e.sexiga.nu

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback