Torsdag

Dagen bara rusar iväg. Idag har jag varit med Elin och Jenny. Sen gick jag och Jenny hem till mamma, efteråt så köpte jag min nya vagn :D Sen hem till Jenny och åt och nu är jag hemma igen.

Min förra vagn blev det punka på. Visst skulle jag kunna laga punkat men jag fick punkat pga allt glas som är vid västerlundska. Och självklart ska BVC ligga där, jag kan liksom inte sluta gå till BVC bara för det. Så det fick bli en ny vagn. Men GUD va jag älskar den :D
Gammla vagnen

Nya vagnen. Ligg och sitt del


Nellie insåg för ett tag sen att hon hade händer, och ju mer dagarna går nu så älskar hon att ha dom i munnen =). Så idag la jag leksaker i hennes händer och hon "tuggade" på dem.. haha såååå söööt! :D
 

Ditt lilla leende, gör det så underbart
Att få vakna varje dag
Att få känna hur jag älskar dig

Kommentarer
Postat av: sanna

verkar vara en smidig vagn..;) hon e ur söt din lilla flicka.

2008-03-14 @ 00:56:04
URL: http://suusannaa.blogg.se
Postat av: Soya

Åh det blev en ny vagn, va kul.

2008-03-14 @ 11:35:39
URL: http://abstinence.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback