God morgon!

Lillan ville vakna halv 7 idag. Jag va inte direkt så jätte pigg på att gå upp då, men tanken på att Nellie ändå har sovit i 11½ timma så kan man inte försöka att somna om :) Just nu så sitter hon i babysittern och kollar på bar-program och pratar på som bara den =) hehe så söt hon är!

Jadu, vad kan man skriva? Jag har inte gjort så mycket den senaste dagen, men ändå har jag det ^^ Har varit uppe vid ÖB och även hos mamma. Snacka om att jag är duktig på att gå :D Jag har börjat att packa lie saker här hemma inför flytten. Skönt att börja lite i tid så man inte behöver stressa dom sista dagarna. Även målat har jag gjort.

Igår va jag på babysim, denna gång fick vi doppa barnen i vattnet för första gången (alltså med hela annsiktet). När Läraren berättade först hur vi skulle göra så blev det -"Läskigt, det kommer inte jag våga göra".. När hon sa "Det är ingen måste att göra, men om ni vill så gör ni det" haha då är det självklart att man vill, varför gå miste om något sånt?! :D Hon va ju sååå söt när hon kom upp från vattnet, hennes annsikt utryck va ju bara för sött =)

Kommentarer
Postat av: Aurosia

[Volken jättefin header!]

[Kommentarsvar]

ulko:
"Jag beundrar dig stark! Dina inlägg får en att bara vilja ha mer, du skriver jätte bra!
Jadu, vem jag är ?! Ulrika, 19år (fyller 20 den 30 sep) är ung och ensamstående mamma till en 4månaders gammal dotter."

Men aw, tacktacktack! :)! Det är såna som dig jag skriver för, ni inspirerar för på den punkten har jag svårt att nå mig själv ibland. Kanske är det så att jag behöver få veta att orden som rinner ner från mina fingertoppar möts av andra människors ögon och kanske faktiskt berör dem.
Åh, har du en dotter?! Nu blir jag lite andetagspaff. Hur är det att vara en ung mamma och möter du mycket fördomar p.g.a det? Fortsätt gärna att kommentera och en stor kram till doi och bebisen!
*

2008-05-05 @ 08:18:28
URL: http://theheartbeatofadoll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback